Şampiyonu kutlamak bu kadar mı zor? Bpt de bakıyorum ilgili haberler dislike rekoru kırıyor. Samsunda kutlama yapana yol verilmiyor. Kadıköy de Fenerbahçe taraftarı TS li mi diye kimlik kontrolü yapıyor... Yorumlara bakıyorum çamur atmaya çalışanlar oluyor. Çok zor değil be tebrik edip geçmek. Hiçbir takım temiz değil. Milyon dolarlar dönüyor ve karşılığında aldığımız Avrupa standartlarının altında kalitesiz bir seyir zevki. Taraftar sabaha kadar sokakları talan edecek futbolcular ve yönetim evde viskisini yudumlayıp lüks yatağına girecek. Fazla abartılıyor şu futbol.