Mallık derken? Haddinizi bilin ona göre yorum yapın. Aynı yorumu şuan gidin Bağdat caddesinde bir Fenerbahçe'linin yüzüne karşı söyleyin cesaretiniz varsa. Yoksa klavyeden yazmak kolay.
Bursalı arkadaşım yukarıda allah beter etsin falan demişsin

Gelip burda lafıma ağlıyorsun, işine bak.