BerkAkcaoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mallık derken? Haddinizi bilin ona göre yorum yapın. Aynı yorumu şuan gidin Bağdat caddesinde bir Fenerbahçe'linin yüzüne karşı söyleyin cesaretiniz varsa. Yoksa klavyeden yazmak kolay.
Bursalı arkadaşım yukarıda allah beter etsin falan demişsin Gelip burda lafıma ağlıyorsun, işine bak.