Anket Galatasaray bir alt guruba düşer mi
Toplam Katılımcı Sayısı: 162
Galatasaray bir alt guruba düşer mi
evet
%24,07 (39 Oy)
Hayır
%27,16 (44 Oy)
Yok yav saçmalama
%48,77 (79 Oy)
  • 21-02-2022, 17:01:23
    #19
    hocam herkes düşmez düşürmezler vs yazmış da sıralamada düşecek şekilde bitirir ise düşer. Arjantin örneği var önümüzde, futbol muhabetini tartışmaları yok şike yok hakem yok eyyam x100 şeklinde düşünün Arjantin futbolunu pek bilmezler ama dünyanın da sayılı kulüplerinden ve köklü kulüplerinden vardır. River Plate küme düştü arkadaşlar zamanında, zamanında derken yakın zamanda, düştüğü gece 15 taraftarı intihar etti öyle bir futbol manyaklığı düşünün. Koskoca River Plate küme düştü. Peki sonuç ne oldu biliyor musunuz? Bir şey olmadı , düştü sonraki sene yine çıktı Bizde de aynısı olur o işler öyle düşürmezler ile olmuyor. Her şeyden önce diğer takımların tepkileri vb olur, ha hakem ittirmesiyle ligte kalır onu bilemeyiz, sıralamada düşecek sırada yer alırsa düşer

    Heykeli dikilecek, kurucusu Ali Sami Yen ve efsanesi Metin Oktay'dan sonra tarihinin en büyük efsanesini saçmasapan gönderir isen sonuçlarına katlanırsın
  • 21-02-2022, 18:27:17
    #20
    Bu ülkede 3 büyükler diye adlandırılan takımlar oynamasınlar yinede düşmezler bunun çok örneği var en son Adana demirspor Beşiktaş maçında.
  • 21-02-2022, 18:30:42
    #21
    Kurumsal Üye
    Tek derdimiz buydu. Ya yönetiminden tüm futbolculara hiçbirinin umrunda değildir eminim. Ben gsliyim isterse kümenin kümesini düşsün zerre umrumda değil çünkü tek derdimiz yaşamak için gecinebilmek 😁
  • 21-02-2022, 19:02:03
    #22
    Fenerbahçeliyim. Asla düşmesini istemem
  • 21-02-2022, 19:16:41
    #23
    Bizi bu hale düşürenler utansın
  • 21-02-2022, 21:51:05
    #24
    maçı izlemiyorum ama 3 penaltı olmuş yuh
  • 21-02-2022, 22:24:50
    #25
    uğursuzluk bitti dicemde haftaya ömer bayram ile taylanı göricez yine birşey demiyorum.
  • 21-02-2022, 22:28:40
    #26
    düşürmezler diye bir şey yok
    diğer küme mücadelesindeki takımlar direnir ve hakkıyla her maça çıkarlarsa,
    6S de berbat futboluna devam ederse paraşütsüz düşer...

    Bunu da tarihe not olarak kaydedelim düşerse hatırlatırım : )))
  • 21-02-2022, 22:29:19
    #27
    Türkiye'de futbol 2011'de bitti bence. 10 yıl ya da 20 yıl sonra kimse futbol izlemez artık. Gençlerin yeni hobileri var. Metaverse vs. gibi zevkli şeyler olacak. 90 dk uyku getiren bir şeyi neden izlesinler. Futbol izleyenler genelde 30 ve hatta 40+ kişiler. Zaten bunu uefa başkanı vs de diyor.