Türkiye'de futbol 2011'de bitti bence. 10 yıl ya da 20 yıl sonra kimse futbol izlemez artık. Gençlerin yeni hobileri var. Metaverse vs. gibi zevkli şeyler olacak. 90 dk uyku getiren bir şeyi neden izlesinler. Futbol izleyenler genelde 30 ve hatta 40+ kişiler. Zaten bunu uefa başkanı vs de diyor.