düşürmezler diye bir şey yok
diğer küme mücadelesindeki takımlar direnir ve hakkıyla her maça çıkarlarsa,
6S de berbat futboluna devam ederse paraşütsüz düşer...

Bunu da tarihe not olarak kaydedelim düşerse hatırlatırım : )))