Tek derdimiz buydu. Ya yönetiminden tüm futbolculara hiçbirinin umrunda değildir eminim. Ben gsliyim isterse kümenin kümesini düşsün zerre umrumda değil çünkü tek derdimiz yaşamak için gecinebilmek 😁