• 10-12-2021, 00:57:56
    #1
    İzlediğim en vasat maçlardan biri oldu açıkçası. Galatasaray karşı kaleye gidemedi resmen. Sizin yorumunuz nedir?
  • 10-12-2021, 00:58:53
    #2
    Instagram Reklam Hzm. 🎯
    Haticeye değil neticeye bakmak lazım. Deplasmanda berabere kaldı hem gruptan lider çıktı, hem de ülke puanına katkı sağladı. Bir Fenerbahçe'li olarak Galatasaray'ı kutluyorum.
  • 10-12-2021, 00:59:02
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Takım resmen 1 puanı almak için sahaya çıkmış çok net belli, istediğimiz sonucu aldık, tebrikler GALATASARAY
  • 10-12-2021, 00:59:36
    #4
    Galatasaray çok doğru oynadı bence, 1 puan yetiyordu ve aldılar. Lazio'nun çok zorladığını da düşünmüyorum açıkçası iki taraf içinde ideal skor oldu. Maçın seyir zevkine gelirsek Marsilya maçı kadar zevk almadım ama güzeldi yine de.
  • 10-12-2021, 00:59:44
    #5
    şuan maçın değenlendirilmesini neden yapıyoruz ki D Son 16 ya Kalmış Galatasaray !
  • 10-12-2021, 01:01:54
    #6
    Hayırlısı olsun, Ülke puanı düşmedi en azından.. Biz konferans Ligi'nde devam edeceğiz
  • 10-12-2021, 01:02:02
    #7
    Ben spikere ayar oldum. Adam Lazio hücuma geçince daha fazla seviniyor. Muhammed ona attı, kereme attı, bu kadar ölü anlatılabilirdi maç. Hakemin vermediği bir dünya faul vardı.
  • 10-12-2021, 01:02:02
    #8
    Rezil maç falan değildi. Eğer puana ihtiyacı olan gs olsaydı ozaman doğru rezil maçtı. Ama avantajlı olan burda biziz. Niye riske atalım. Spikerin dediği gibi satranç gibi maç oynandı. Kazanan biz olduk.
  • 10-12-2021, 01:02:24
    #9
    GS gerekeni yaptı da, şu manşetlere ayar oluyorum ya.. Rüya gibi geceymiş peh..