Konu
Lazio - 0 - 0 Galatasaray
10-12-2021, 00:59:36
#4
Caviz
Galatasaray çok doğru oynadı bence, 1 puan yetiyordu ve aldılar. Lazio'nun çok zorladığını da düşünmüyorum açıkçası iki taraf içinde ideal skor oldu. Maçın seyir zevkine gelirsek Marsilya maçı kadar zevk almadım ama güzeldi yine de.