Galatasaray çok doğru oynadı bence, 1 puan yetiyordu ve aldılar. Lazio'nun çok zorladığını da düşünmüyorum açıkçası iki taraf içinde ideal skor oldu. Maçın seyir zevkine gelirsek Marsilya maçı kadar zevk almadım ama güzeldi yine de.