Konu
Lazio - 0 - 0 Galatasaray
10-12-2021, 01:02:02
#8
amrdvn
Rezil maç falan değildi. Eğer puana ihtiyacı olan gs olsaydı ozaman doğru rezil maçtı. Ama avantajlı olan burda biziz. Niye riske atalım. Spikerin dediği gibi satranç gibi maç oynandı. Kazanan biz olduk.