Konu
Lazio - 0 - 0 Galatasaray
10-12-2021, 01:02:02
#7
nekreyazar34
Ben spikere ayar oldum. Adam Lazio hücuma geçince daha fazla seviniyor. Muhammed ona attı, kereme attı, bu kadar ölü anlatılabilirdi maç. Hakemin vermediği bir dünya faul vardı.