Lazio - 0 - 0 Galatasaray
24
●379
- 10-12-2021, 00:57:56İzlediğim en vasat maçlardan biri oldu açıkçası. Galatasaray karşı kaleye gidemedi resmen. Sizin yorumunuz nedir?
- 10-12-2021, 00:58:53Haticeye değil neticeye bakmak lazım. Deplasmanda berabere kaldı hem gruptan lider çıktı, hem de ülke puanına katkı sağladı. Bir Fenerbahçe'li olarak Galatasaray'ı kutluyorum.
- 10-12-2021, 00:59:44şuan maçın değenlendirilmesini neden yapıyoruz ki
D Son 16 ya Kalmış Galatasaray !
- 10-12-2021, 01:02:02Ben spikere ayar oldum. Adam Lazio hücuma geçince daha fazla seviniyor. Muhammed ona attı, kereme attı, bu kadar ölü anlatılabilirdi maç. Hakemin vermediği bir dünya faul vardı.
D Son 16 ya Kalmış Galatasaray !

