• 21-11-2021, 19:56:35
    #1
    Derbide buz gibi penaltıyı yediler.



    https://twitter.com/hakan_beyboga/st...61907487629319
  • 21-11-2021, 19:57:46
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Elini neresine soksun adam, üstelik yakın mesafeden geliyor top.
  • 21-11-2021, 19:58:38
    #3
    Pozisyona giren adam bile itiraz etmedi fark ettiyseniz?
  • 21-11-2021, 19:59:01
    #4
    Cidden çok ağlayan bir takımsınız hemde şimdiden ağlıyorsunuz
  • 21-11-2021, 19:59:12
    #5
    Bu mu penaltı reis. El doğal konumunda diye bir şeyden haberiniz yok galiba. El açılma yok bit şey yok.

    Yani söylemeyeyim diyorum ama bir yerine mi soksun elini. Koparsın mı napsın. Kendi adamınız bile itiraz etmedi.

    Yenilirsek bahanemiz hazır diyorsunuz yani
  • 21-11-2021, 19:59:55
    #6
    Berisha niye itiraz etmedi ben orada anlayamadım yemin ederim başka futbolcu olsa orada ortalığı ayağa kaldırır adam tepkisiz devam etti
  • 21-11-2021, 20:00:31
    #7
    Hayır arkadaşlar, penaltı olması için eliyle hentbol oynaması gerekiyordu...
  • 21-11-2021, 20:04:06
    #8
    max fenerli futbol bilgisi, topun dibindeki adam itiraz etmedi
  • 21-11-2021, 20:05:15
    #9
    story80 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Elini neresine soksun adam, üstelik yakın mesafeden geliyor top.
    mersan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu mu penaltı reis. El doğal konumunda diye bir şeyden haberiniz yok galiba. El açılma yok bit şey yok.

    Yani söylemeyeyim diyorum ama bir yerine mi soksun elini. Koparsın mı napsın. Kendi adamınız bile itiraz etmedi.

    Yenilirsek bahanemiz hazır diyorsunuz yani
    Yani gerçekten bunu mu söylüyorsunuz hayret ediyorum
    Direk voleybol oynasınlar daha yaratıcı olur. Sonuçta el dimi Allah yarattı napalım değdiyse?