Bu mu penaltı reis. El doğal konumunda diye bir şeyden haberiniz yok galiba. El açılma yok bit şey yok.

Yani söylemeyeyim diyorum ama bir yerine mi soksun elini. Koparsın mı napsın. Kendi adamınız bile itiraz etmedi.

Yenilirsek bahanemiz hazır diyorsunuz yani