story80 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Elini neresine soksun adam, üstelik yakın mesafeden geliyor top.
mersan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu mu penaltı reis. El doğal konumunda diye bir şeyden haberiniz yok galiba. El açılma yok bit şey yok.

Yani söylemeyeyim diyorum ama bir yerine mi soksun elini. Koparsın mı napsın. Kendi adamınız bile itiraz etmedi.

Yenilirsek bahanemiz hazır diyorsunuz yani
Yani gerçekten bunu mu söylüyorsunuz hayret ediyorum
Direk voleybol oynasınlar daha yaratıcı olur. Sonuçta el dimi Allah yarattı napalım değdiyse?