• 21-11-2021, 20:05:35
    #10
    Mesafe önemli o kadar yakından adam medyum mu tahmin edip çeksin elini
  • 21-11-2021, 20:07:42
    #11
    Hey Allahım ya üflese penaltı diyeceksiniz arkadaşlar.
  • 21-11-2021, 20:09:15
    #12
    bunun penaltı olması için aziz başkanın sizde olması gerek malesef ali koçla bunları penaltı diye alamazsınız
  • 21-11-2021, 20:09:32
    #13
    engincolak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yani gerçekten bunu mu söylüyorsunuz hayret ediyorum
    Direk voleybol oynasınlar daha yaratıcı olur. Sonuçta el dimi Allah yarattı napalım değdiyse?
    Futbol bilginiz çözdüğüm için tartışamayacağım. Bilen biri olsa haklı çıkarım da bilmeyen olunca zor oluyor. Tamam maç 2-1 devam ediyor şu an.
  • 21-11-2021, 20:10:56
    #14
    ne güzel dertleriniz var ya
  • 21-11-2021, 20:15:04
    #15
    Penaltı yok, aşırı yakın bir mesafe ve de el topa değebilir, ancak el her hangi bir müdahale çerçevesinde değil, rastgele bir şekilde o top o ele değdi, açıkcası ne yapılabilirdi ki o durumda zaten?
  • 21-11-2021, 20:22:33
    #16
    mersan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Futbol bilginiz çözdüğüm için tartışamayacağım. Bilen biri olsa haklı çıkarım da bilmeyen olunca zor oluyor. Tamam maç 2-1 devam ediyor şu an.
    Cevap vermeye bile değmez. Tarafınız belli zaten objektif olamazsınız isteseniz bile.
  • 21-11-2021, 20:40:31
    #17
    %100 penaltı bence.
  • 21-11-2021, 20:55:52
    #18
    bu konuyu açan ve savunan arkadaşlar diagnenin tertemiz golüne de aynı konudan açmanızı bekliyoruz !