Fenerbahçe .... - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Fenerbahçe ....
18
●
236
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Spor
Fenerbahçe ....
1
2
3
30-10-2021, 19:34:30
#1
alperengnc
🚬
30-10-2021, 19:35:03
#2
mtersoz
Allah başka dert vermesin hocam.
30-10-2021, 19:36:37
#3
alperengnc
mtersoz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Allah başka dert vermesin hocam.
eyvAllah hocam, Allah razı olsun
30-10-2021, 19:36:37
#4
pastelboya
Platin üye
şu sıralar beşiktaşın da farkı yok gibi ...
30-10-2021, 19:36:56
#5
adibelli
Her hafta, bu haftadan daha kötü oynamayız herhalde diye izlediğim takım.
30-10-2021, 19:38:09
#6
mersan
30-10-2021, 19:39:07
#7
ilyasutkum
Dolar gibi takımız Mart nisandan iyi olacak nisan Mayıstan iyi olacak dedikçe daha beter olduk
30-10-2021, 19:39:17
#8
alperengnc
adibelli adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Her hafta, bu haftadan daha kötü oynamayız herhalde diye izlediğim takım.
Al benden de o kadar hocam. Her hafta üstüne koya koya kötü oynuyoruz
30-10-2021, 19:40:18
#9
alperengnc
ilyasutkum adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Dolar gibi takımız Mart nisandan iyi olacak nisan Mayıstan iyi olacak dedikçe daha beter olduk
Vallahi öyle hocam...
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler