Fenerbahçe .... - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Fenerbahçe ....
18
●
236
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Spor
Fenerbahçe ....
1
2
3
31-10-2021, 13:29:25
#19
Reigins
pastelboya adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
şu sıralar beşiktaşın da farkı yok gibi ...
Beşiktaşın bir oyunu var umut var fenerbahçede ne oyun var ne umut var ondan dolayı bu şekilde. Beşiktaşta 1 topa 3 kişi basıyor ama fenerbahçede 1 topa 1 kişi bassa şükrediyolar
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler