pastelboya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
şu sıralar beşiktaşın da farkı yok gibi ...
Beşiktaşın bir oyunu var umut var fenerbahçede ne oyun var ne umut var ondan dolayı bu şekilde. Beşiktaşta 1 topa 3 kişi basıyor ama fenerbahçede 1 topa 1 kişi bassa şükrediyolar