• 30-10-2021, 19:43:04
    #10
    Allah başarılarınızı devamına erdirsin. Şu 3 büyükler denilen şişirilmiş fiyasko takımlar yerine biraz da diğerleri şampiyon olsun bari rezil edecekse onlar etsin, en azından ilk kez gidiyorlar falan deriz. Her sene gidip Avrupa'da rezil rüsva olmaktan başka bir şey yapamıyoruz, neden? Türkiye'de kollanarak ve Türkiye'de şişirilerek gönderiliyor bu takımlar, orada gerçek futbolu görünce arkamıza baka baka geliyoruz. Gerçi güzel ülkemde ne doğru ki bu doğru ve sistemli olsun.. Kimlerin elinde makam mevkîler...
  • 30-10-2021, 19:43:59
    #11
    Bu pelkasa neler olmuş? Açıklayacak var mı
    3 oyuncu değişikliğiyle devam ediyoruz
  • 30-10-2021, 19:54:03
    #12
    Yusuf Fahir Baba..
  • 30-10-2021, 19:55:27
    #13
    Senelerdir bekliyoruz düzelecek diye ama acaba ne zaman rahat bir futbol izleyeceğiz ??!
  • 30-10-2021, 19:57:58
    #14
    Tam olarak böyle takım


    https://www.youtube.com/watch?v=6b8b2WFgoLg
  • 30-10-2021, 20:03:27
    #15
  • 30-10-2021, 20:05:27
    #16
    mertcangokgoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    6 senedir böyle hocam 😂
  • 30-10-2021, 20:06:11
    #17
    Konya'yı takdir ederek izliyorum.
  • 30-10-2021, 22:57:04
    #18
    Instagram Reklam Hzm. 🎯
    18 yaşında hipertansiyon hastası oldum, şaka değil.