Fenerbahçe ....
18
●236
- 30-10-2021, 19:43:04Allah başarılarınızı devamına erdirsin. Şu 3 büyükler denilen şişirilmiş fiyasko takımlar yerine biraz da diğerleri şampiyon olsun bari rezil edecekse onlar etsin, en azından ilk kez gidiyorlar falan deriz. Her sene gidip Avrupa'da rezil rüsva olmaktan başka bir şey yapamıyoruz, neden? Türkiye'de kollanarak ve Türkiye'de şişirilerek gönderiliyor bu takımlar, orada gerçek futbolu görünce arkamıza baka baka geliyoruz. Gerçi güzel ülkemde ne doğru ki bu doğru ve sistemli olsun.. Kimlerin elinde makam mevkîler...
- 30-10-2021, 19:43:59Bu pelkasa neler olmuş? Açıklayacak var mı
3 oyuncu değişikliğiyle devam ediyoruz - 30-10-2021, 19:57:58
- 30-10-2021, 20:05:276 senedir böyle hocam 😂mertcangokgoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-10-2021, 22:57:0418 yaşında hipertansiyon hastası oldum, şaka değil.