Konu
Fenerbahçe ....
30-10-2021, 19:39:17
#8
alperengnc
adibelli adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Her hafta, bu haftadan daha kötü oynamayız herhalde diye izlediğim takım.
Al benden de o kadar hocam. Her hafta üstüne koya koya kötü oynuyoruz