adibelli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Her hafta, bu haftadan daha kötü oynamayız herhalde diye izlediğim takım.
Al benden de o kadar hocam. Her hafta üstüne koya koya kötü oynuyoruz