Merhaba Airsoft çok ilgim var ama kurdan dolayı elimiz bağlı şuanda iş gelirim bir tık iyi olduğu için ilk Airsoft oyuncağımi almayı düşünüyorum hobi amaçlı
Düşündüğüm oyuncak ise : LCT LCKMS AK47
Airsoft severler burada mı?
5
●84
- 25-06-2021, 22:01:19
- 25-06-2021, 22:08:41Türkiye'de bana göre çok imkanı yok. En azından benim yaşadığım bölgede yok. Biraz pahalı olması da cabasıı.
Keşke uygun olsa da zevkle yapabilsek.
- 25-06-2021, 22:17:41Keşke hocam böyle aktiviteler gerçekten kafa dağıtmak için birebirdir ama maalesef hayat bize sadece çalışmayı on görüyorAlbaySIMSEK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-06-2021, 22:22:31Merhaba,
İstanbul'da düzenli olarak yapabilme imkanınız var. Biz yapıyoruz. Bazı arkadaşların da kendi silahları var, kimisi de silah almıyor ama kiralıyor. Herkesin silahının olduğu ve etkinliğinizi kendiniz yaptığınız türden bir Airsoft macerası ise, koca bir hayal olarak kalabilir. Ancak, düşüncesi bile güzel. - 25-06-2021, 22:48:08Kesinlikle öyle hocam, iş sadece tüfekle bitmiyor maalesef, bunun ekipmanı vs de çok para maalesefCaty adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle