Türkiye'de bana göre çok imkanı yok. En azından benim yaşadığım bölgede yok. Biraz pahalı olması da cabasıı.
Keşke uygun olsa da zevkle yapabilsek.
Keşke hocam böyle aktiviteler gerçekten kafa dağıtmak için birebirdir ama maalesef hayat bize sadece çalışmayı on görüyor