Merhaba,
İstanbul'da düzenli olarak yapabilme imkanınız var. Biz yapıyoruz. Bazı arkadaşların da kendi silahları var, kimisi de silah almıyor ama kiralıyor. Herkesin silahının olduğu ve etkinliğinizi kendiniz yaptığınız türden bir Airsoft macerası ise, koca bir hayal olarak kalabilir. Ancak, düşüncesi bile güzel.
Kesinlikle öyle hocam, iş sadece tüfekle bitmiyor maalesef, bunun ekipmanı vs de çok para maalesef