Uefa 2009 Logosu (Şükrü Saraçoğlu) - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Uefa 2009 Logosu (Şükrü Saraçoğlu)
27
●
3.815
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Spor
Uefa 2009 Logosu (Şükrü Saraçoğlu)
1
2
3
4
03-12-2008, 13:40:55
#10
RHCP
Üyeliği durduruldu
Hoş olmamış bencede. Daha güzel bir şey olabilirdi.
03-12-2008, 14:05:11
#11
H5PY0
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Ben beğenmedim.
03-12-2008, 14:06:48
#12
tolgay007
güzel olmuş profesyonellik kokuyor
03-12-2008, 23:02:34
#13
BuRacK
Üyeliği durduruldu
Çok güzel olmuş valla
03-12-2008, 23:10:41
#14
teknodunya
Üyeliği durduruldu
Hoş olmuş inşallah sonu güzel olur
03-12-2008, 23:40:55
#15
SS9
Mükemmel
04-12-2008, 00:45:45
#16
JoyEX
Daha vasatını yapamazlardı sanırım.
Ben Paintte daha güzel bir şey çizerdim.
İstanbula aitte bir şeyler koyardım köprü boğaz vs.
04-12-2008, 01:14:45
#17
Venom
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Sanırım fazla dikkatli bakmadınız logo zaten boğazı gösteriyor, ve anadolu yakasında stadyum var. direk köprü ve galata kulesi koycak değiller logoya
04-12-2008, 01:20:02
#18
SyhByz
hemen 2 bilet için kuyruğa girelim
1
2
3
4
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler