• 03-12-2008, 13:40:55
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Hoş olmamış bencede. Daha güzel bir şey olabilirdi.
  • 03-12-2008, 14:05:11
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ben beğenmedim.
  • 03-12-2008, 14:06:48
    #12
    güzel olmuş profesyonellik kokuyor
  • 03-12-2008, 23:02:34
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Çok güzel olmuş valla
  • 03-12-2008, 23:10:41
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Hoş olmuş inşallah sonu güzel olur
  • 03-12-2008, 23:40:55
    #15
    Mükemmel
  • 04-12-2008, 00:45:45
    #16
    Daha vasatını yapamazlardı sanırım.

    Ben Paintte daha güzel bir şey çizerdim.

    İstanbula aitte bir şeyler koyardım köprü boğaz vs.
  • 04-12-2008, 01:14:45
    #17
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Sanırım fazla dikkatli bakmadınız logo zaten boğazı gösteriyor, ve anadolu yakasında stadyum var. direk köprü ve galata kulesi koycak değiller logoya
  • 04-12-2008, 01:20:02
    #18
    hemen 2 bilet için kuyruğa girelim