Konu
Uefa 2009 Logosu (Şükrü Saraçoğlu)
04-12-2008, 00:45:45
#16
JoyEX
Daha vasatını yapamazlardı sanırım.
Ben Paintte daha güzel bir şey çizerdim.
İstanbula aitte bir şeyler koyardım köprü boğaz vs.