• 04-12-2008, 06:12:22
    #19
    güzel olmuş.
  • 04-12-2008, 23:40:42
    #20
    Final oynamak Gs'ye yakışır bu sene
  • 05-12-2008, 00:33:08
    #21
    fener saraçoğlunda final oynasa ne olur be
  • 05-12-2008, 04:07:44
    #22
    Yok o logo öyle değil, böyle

  • 05-12-2008, 04:24:59
    #23
    Cidden güzel bir çalışma.

    İstanbul boğazının iki yakası ve iki yakadaki İnönü ve Saraçoğlu stadları resmedilmiş.
    Desen olarakda hafif oryantal çizgiler kullanılmış.
  • 07-12-2008, 15:56:53
    #24
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Osmanlı mozaikleriyle süslenmiş iyi bir tanıtım olmuş biletlerde böyle..
  • 07-12-2008, 16:47:52
    #25
    Üyeliği durduruldu
    Türkiyenin Artık Bir Uefa Kupasını Müzesine Koyma Zamanı Geldide Geciyor Bile
  • 08-12-2008, 12:59:42
    #26
    inşallah kupayı bir Türk takımı alır
  • 09-12-2008, 16:16:09
    #27
    inş evimizde final oynarız pek inanmıyorum ama bende neyse