• 10-02-2021, 16:13:15
    #37
    Mesut Özil'e balon demek için ya futbol cahili ya da Fener düşmanı olmak gerek. Dünya çapında kendisini kanıtlamış bir oyuncunun tekrar kendini, özellikle bizim ülkemizde kanıtlamasına ihtiyacı yoktur. Geçmişi herkes tarafından malumdur. Ancak Fenerbahçe'de başarılı olur mu ya da ne kadar başarılı olur tartışılır. Fenerbahçe, şu durumda ne Mesut ile birlikte oynayabilecek bir futbolcuya ne de Mesut'u kullanabilecek bir teknik direktöre sahip değil. Kadıköy'de çıktığı ilk iki maçtan da mağlup ayrıldı adam. Hem de hiçbir katkı sağlayamadı bu maçlarda takımına. Her ne kadar Fenerbahçe'yi sevmesem de ülke futbolu için başarılı olmasını isterim.
  • 10-02-2021, 16:17:43
    #38
    Kurumsal Üye
    Ozilden sonra Real Madrid çöküşe geçti . Ama Ronaldo gibi bir adam vardı orda cosuyordu. Fenerde mesut kalitesinde adam yok malesef Galatasaray dada yok aldığımız oyuncular kadrolara bakınca kulüplerin ne kadar gerilediğini anlıyoruz .
  • 10-02-2021, 17:10:35
    #39
    Üyeliği durduruldu
    duayı almanca ediyor ondan kazanamıyoruz
  • 10-02-2021, 19:34:55
    #40
    Bismillahirrahmanirrahim eins zwei drei vier fünf sechs sieben acht neun

    şaka bir yana yetenek geçici klas kalıcıdır. Galatasaraylı biri olarak bir süre sonra kendini toplayıp iyi işler yapacağını düşünüyorum.
  • 10-02-2021, 23:22:15
    #41
    Mesut u tartışmaya gerek yok sanırım. futbol bilgisi olan herkes mesut un nasıl bir futbolcu olduğunu biliyordur. 2. Falcao diyenlere nedense çok güldüm. Nasıl bi fikre sahip oldular anlamadim. Fenerbahçe de yatmaya gelmişmiş. Bu kadar kiskandiginizi belli edemezdiniz. Şu fikre katılıyorum mesut a ayak uyduracak bi kac futbolcu olmalı. Yoksa tek başına mesut ne kadar takıma destek olabilir? Türk futboluna çok şey katacak mesut. Hele gustavo pelkas irfan dönsün o zaman daha da iyi olacaktır Fenerbahçe.
    Not: Fenerbahçeliyim 🤣
  • 11-02-2021, 00:39:45
    #42
    Toplasan 50 dakika oynadı hele bir dur bakalım
  • 11-02-2021, 12:31:59
    #43
    mesut 2 dakika koşuyor 10 dakika dinleniyor fenerbahçeye geçmiş olsun 2.falcao vakası yaşanacağa benziyor balık baştan kokar
  • 12-02-2021, 07:15:45
    #44
    Fizik gücü yetersiz o bir gerçek. Ama takımda onun kadar zeki futbolcu yok o da bir gerçek. En son maçta gol attırması gereken adam sol bekte adam kovalıyordu.

    Bir de Alex performansı bekleyenler var. Alex gibisi 50 yılda bir gelir. Çok şükür ki dünya gözüyle izledik.