Ozilden sonra Real Madrid çöküşe geçti . Ama Ronaldo gibi bir adam vardı orda cosuyordu. Fenerde mesut kalitesinde adam yok malesef Galatasaray dada yok aldığımız oyuncular kadrolara bakınca kulüplerin ne kadar gerilediğini anlıyoruz .