Mesut u tartışmaya gerek yok sanırım. futbol bilgisi olan herkes mesut un nasıl bir futbolcu olduğunu biliyordur. 2. Falcao diyenlere nedense çok güldüm. Nasıl bi fikre sahip oldular anlamadim. Fenerbahçe de yatmaya gelmişmiş. Bu kadar kiskandiginizi belli edemezdiniz. Şu fikre katılıyorum mesut a ayak uyduracak bi kac futbolcu olmalı. Yoksa tek başına mesut ne kadar takıma destek olabilir? Türk futboluna çok şey katacak mesut. Hele gustavo pelkas irfan dönsün o zaman daha da iyi olacaktır Fenerbahçe.
Not: Fenerbahçeliyim 🤣