Mesut Özil'e balon demek için ya futbol cahili ya da Fener düşmanı olmak gerek. Dünya çapında kendisini kanıtlamış bir oyuncunun tekrar kendini, özellikle bizim ülkemizde kanıtlamasına ihtiyacı yoktur. Geçmişi herkes tarafından malumdur. Ancak Fenerbahçe'de başarılı olur mu ya da ne kadar başarılı olur tartışılır. Fenerbahçe, şu durumda ne Mesut ile birlikte oynayabilecek bir futbolcuya ne de Mesut'u kullanabilecek bir teknik direktöre sahip değil. Kadıköy'de çıktığı ilk iki maçtan da mağlup ayrıldı adam. Hem de hiçbir katkı sağlayamadı bu maçlarda takımına. Her ne kadar Fenerbahçe'yi sevmesem de ülke futbolu için başarılı olmasını isterim.