• 10-11-2008, 21:41:28
    #19
    Üyeliği durduruldu



  • 10-11-2008, 22:41:03
    #20
    Çok sağolun resimler için beyler. Gerçekten güzel ve kaliteliler. ++
    Arşivime ekledim.
  • 11-11-2008, 12:32:19
    #21
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    4 golun acısı büyük oldu - rep verıyo bazı kediler yazık
  • 11-11-2008, 15:55:01
    #22
    Üyeliği durduruldu
    kubilay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sataşma özürlümüsün ?
    Cevap ver o zaman. Türkçede ne zamandan beri "4" harf olarak kullanılmaya başladı ?
  • 11-11-2008, 18:45:18
    #23
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    P4zar Aks4mından beri.
  • 11-11-2008, 23:34:26
    #24
    Üyeliği durduruldu
    kemik? anladin sen
  • 12-11-2008, 00:01:54
    #25
    Arsenal ağlattı, biz de güldürelim biraz. Fazla sevinmeyin Sami Yen'de geçen seneki gibi teknik direktörsüz, oyuncusuz alırız maçı (:
  • 12-11-2008, 00:09:20
    #26
    Üyeliği durduruldu
    Fhenix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arsenal ağlattı, biz de güldürelim biraz. Fazla sevinmeyin Sami Yen'de geçen seneki gibi teknik direktörsüz, oyuncusuz alırız maçı (:
    Teknik direktörsüz diyerek sahaya çıkan teknik direktörünüze
    oyuncusuz diyerek sahaya çıkan 18 oyuncunuza hakaret etmiş olmuyormusunuz ?
  • 12-11-2008, 00:12:32
    #27
    OfisTech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teknik direktörsüz diyerek sahaya çıkan teknik direktörünüze
    oyuncusuz diyerek sahaya çıkan 18 oyuncunuza hakaret etmiş olmuyormusunuz ?
    Geçen sene Sami Yen'de ki maçta oyuncuların başında teknik direktör yoktu. Öyle abartılacak milyonluk oyuncumuz da pek yoktu açıkçası. Ama ruh yetiyor bazen. (: