Fhenix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arsenal ağlattı, biz de güldürelim biraz. Fazla sevinmeyin Sami Yen'de geçen seneki gibi teknik direktörsüz, oyuncusuz alırız maçı (:
Teknik direktörsüz diyerek sahaya çıkan teknik direktörünüze
oyuncusuz diyerek sahaya çıkan 18 oyuncunuza hakaret etmiş olmuyormusunuz ?