OfisTech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teknik direktörsüz diyerek sahaya çıkan teknik direktörünüze
oyuncusuz diyerek sahaya çıkan 18 oyuncunuza hakaret etmiş olmuyormusunuz ?
Geçen sene Sami Yen'de ki maçta oyuncuların başında teknik direktör yoktu. Öyle abartılacak milyonluk oyuncumuz da pek yoktu açıkçası. Ama ruh yetiyor bazen. (: