27 09 2008 01:16
UEFA kararını verdi, Turkcell Süper Lig şampiyonumuz, Şampiyonlar Ligi'ne direkt olarak katılacak. UEFA'ya da 3 takımla katılacağız.
UEFA Yönetim Kurulu'nun yapmış olduğu son toplantıdan sonra Türkiye Futbol Federasyonu'na (TFF) gönderdiği genelgeye göre, 2008-2009 sezonunda Turcell Süper Lig'i şampiyon olarak bitiren takım, 2009-2010 sezonunda UEFA Şampiyonlar Ligi'ne eleme turu oynamadan direkt olarak katılacak.
Bunun yanı sıra UEFA kulüpler sıralamasında 11. sırada yer alan Türkiye, bu sayede 2009-2010 sezonunda UEFA Avrupa Ligi adını alacak olan UEFA Kupası'na 3 takım gönderecek.
UEFA, bir yenilik yaparak 2010 Şampiyonlar Ligi Finali'nin 22 Mayıs 2010 Cumartesi günü oynanmasını kararlaştırdı.
Şampiyonumuz direkt devler liginde
5
●398
- 27-09-2008, 12:31:44Garavel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2. bitiren takım 2 ön eleme oynayarak şampiyonlar ligine katılacak.