• 27-09-2008, 10:21:27
    #1
    27 09 2008 01:16
    UEFA kararını verdi, Turkcell Süper Lig şampiyonumuz, Şampiyonlar Ligi'ne direkt olarak katılacak. UEFA'ya da 3 takımla katılacağız.

    UEFA Yönetim Kurulu'nun yapmış olduğu son toplantıdan sonra Türkiye Futbol Federasyonu'na (TFF) gönderdiği genelgeye göre, 2008-2009 sezonunda Turcell Süper Lig'i şampiyon olarak bitiren takım, 2009-2010 sezonunda UEFA Şampiyonlar Ligi'ne eleme turu oynamadan direkt olarak katılacak.
    Bunun yanı sıra UEFA kulüpler sıralamasında 11. sırada yer alan Türkiye, bu sayede 2009-2010 sezonunda UEFA Avrupa Ligi adını alacak olan UEFA Kupası'na 3 takım gönderecek.

    UEFA, bir yenilik yaparak 2010 Şampiyonlar Ligi Finali'nin 22 Mayıs 2010 Cumartesi günü oynanmasını kararlaştırdı.
  • 27-09-2008, 10:22:32
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Teşekkürler iyi bir haber Türkiye açısından..
  • 27-09-2008, 11:07:31
    #3
    desene seneye ön eleme oynamayacaz
    çok iyi haber ligimiz açısından.
  • 27-09-2008, 12:08:26
    #4
    Üyeliği durduruldu
    iyi güzelde ligi 2. bitiren takım şampiyonlar ligine katılabilecek mi ? Eğer tek takımla gidiceksek bu kötü bir haber olur... Bide uefa kupasına 3 takımla katılıcaz derken bunun içinde türkiye kupasını alan takımda mevcutmu ?
  • 27-09-2008, 12:31:44
    #5
    Garavel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iyi güzelde ligi 2. bitiren takım şampiyonlar ligine katılabilecek mi ? Eğer tek takımla gidiceksek bu kötü bir haber olur... Bide uefa kupasına 3 takımla katılıcaz derken bunun içinde türkiye kupasını alan takımda mevcutmu ?

    2. bitiren takım 2 ön eleme oynayarak şampiyonlar ligine katılacak.
  • 27-09-2008, 13:50:42
    #6
    sertacbjk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    desene seneye ön eleme oynamayacaz
    çok iyi haber ligimiz açısından.
    (; Aynen..