iyi güzelde ligi 2. bitiren takım şampiyonlar ligine katılabilecek mi ? Eğer tek takımla gidiceksek bu kötü bir haber olur... Bide uefa kupasına 3 takımla katılıcaz derken bunun içinde türkiye kupasını alan takımda mevcutmu ?
2. bitiren takım 2 ön eleme oynayarak şampiyonlar ligine katılacak.