Konu
Şampiyonumuz direkt devler liginde
27-09-2008, 12:08:26
#4
Garavel
Üyeliği durduruldu
iyi güzelde ligi 2. bitiren takım şampiyonlar ligine katılabilecek mi ? Eğer tek takımla gidiceksek bu kötü bir haber olur... Bide uefa kupasına 3 takımla katılıcaz derken bunun içinde türkiye kupasını alan takımda mevcutmu ?