• 01-08-2008, 13:30:03
    #10
    Neden biz düşünüyoruzki romenler düşünsün biz sadece zorlanırız onların işi sadece şansa kalmış.

    Artık türk takımlarının bileğini zor bükerler fenerbahçeye gelince bir aksilik olmazsa guruplara gideriz ve alnımızın akıyla geliriz ALLAH'ın izni ile

    FB,GS,BJK,Trabzon, sivas,kayser, ve tüm takımlarımıza başarılar 70 milyon arkanızda ALLAH Yolunuzu açık eylesin
  • 01-08-2008, 13:38:55
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hem 2 takımımız da rakiplerini eleyecek güçte. İnşallah bir problem çıkmaz. FB ve GS'a başarılar.
    Not: GS'liyim
  • 01-08-2008, 13:42:28
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Haydi çoçuklar daha yenilmedik bile ön elemelerde rakip romanyanin en güçlü temsilcisi ama euro 2008 deki romanya gibi olacaksa sikinti yok anca defans yaparlar fenerbahçede bu takimi yer fenerbahçelilere ve galatasarayimiza hayirli olsun
  • 01-08-2008, 13:45:09
    #13
    cimbomun şansa bak be
    onca rakip arasından bunu çekmişler.
    her iki takımımıza da avrupada başarılar.
  • 01-08-2008, 13:48:40
    #14
    Üyeliği durduruldu
    iyi kura cektik, insallah geceriz
  • 01-08-2008, 14:03:52
    #15
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    İnşallah 2 takımımızla birlikte bu sene devler ligin'deyiz
  • 01-08-2008, 14:05:18
    #16
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    yaw ben de göz ucuyla bi inter gördüm aha dedim yandık

    meğer inter bakümüymüş neymiş
  • 01-08-2008, 14:06:17
    #17
    İlk 3-4 kurada kolay takımlar gitti zaten.
    Son 8-9 takım.

    Barselona
    Anderlecht
    Liverpool
    Arsenal
    Spartak Moskova
    Juventus
    Marseille
    Fiorentina
    Panathinaikos
    Steaua

    Sona kalan bu 10 takımdan çekilebilcek en güzellerinden birini çektik.Anderlecht,Spartak Moskova,Steaua.

    Steaua geldi bizede
    Diğer takımlara bakılırsa MÜKEMMEL bir kura çektik.
    Ama Steaua da kolay bi rakip değil.Diğerlerine göre daha kolay olucağı tabikide açık.
    Umarım geçeriz.

    Fenerbahçeyede Şampiyonlar Liginde başarılar
    Zorlanmadan geçicekleri düşüncesindeyim.Umarımda öyle olur.İnş. Bakü gelirde Azeri kardeşlerimizle olur maçlarımız
  • 01-08-2008, 14:07:10
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Galatasaray için kötü fakat FB çok şanslı