Haydi çoçuklar daha yenilmedik bile ön elemelerde rakip romanyanin en güçlü temsilcisi ama euro 2008 deki romanya gibi olacaksa sikinti yok anca defans yaparlar fenerbahçede bu takimi yer fenerbahçelilere ve galatasarayimiza hayirli olsun