İlk 3-4 kurada kolay takımlar gitti zaten.
Son 8-9 takım.
Barselona
Anderlecht
Liverpool
Arsenal
Spartak Moskova
Juventus
Marseille
Fiorentina
Panathinaikos
Steaua
Sona kalan bu 10 takımdan çekilebilcek en güzellerinden birini çektik.Anderlecht,Spartak Moskova,Steaua.
Steaua geldi bizede

Diğer takımlara bakılırsa MÜKEMMEL bir kura çektik.
Ama Steaua da kolay bi rakip değil.Diğerlerine göre daha kolay olucağı tabikide açık.
Umarım geçeriz.
Fenerbahçeyede Şampiyonlar Liginde başarılar

Zorlanmadan geçicekleri düşüncesindeyim.Umarımda öyle olur.İnş. Bakü gelirde Azeri kardeşlerimizle olur maçlarımız