her sene olduğu gibi bu senede 5-6-7 bu haftalardan birinde fenerbahçe galatasaray, beşiktaş takımlarından ikisi arasında bir derbi olacak.Sonra uzun bir derbi molası verilecek ve diğer derbiler son 3-4 haftaya bırakılacak.
inşallah yanılırım
edit:başlık Fikstürü Şimdiden Açıklıyorum olacaktı yanlış yazmışım
bu bırakılacak, yapılacak filan derken neyi kast ediyorsunuz ?
noter huzurunda kura ile belirlenmiyor mu bu fikstür ben mi yanlış biliyorum yoksa futbol federasyon başkanı akşam rüyaya yatıp sabah fikstür'ü mü yazıyor
Bana göre de kurmaca bir fikstürle mücadele ediliyor. Dün antu'da bununla ilgili bir haber verildi.
Fenerbahçe son üç hafta üst üste derbilerini oynar Ankaraya falan da kış ayazında gider..
bu bırakılacak, yapılacak filan derken neyi kast ediyorsunuz ?
noter huzurunda kura ile belirlenmiyor mu bu fikstür ben mi yanlış biliyorum yoksa futbol federasyon başkanı akşam rüyaya yatıp sabah fikstür'ü mü yazıyor
italyada hakemler kura ile çekiliyordu en son empoli takıma tam 3 haftaydı galiba arka arkaya collina gelmişti.baya bi haber oldu hak eden şampiyon oldun yeterli
Sezon 2004-05 Fenerbahçe-Galatasaray 33. hafta
Sezon 2005-06 Fenerbahçe-Galatasaray 31. hafta
Sezon 2006-07 Galatasaray-Fenerbahçe 33. hafta
Sezon 2007-08 Galatasaray-Fenerbahçe 32. hafta
Sezon 2004-05 Fenerbahçe-Galatasaray 33. hafta
Sezon 2005-06 Fenerbahçe-Galatasaray 31. hafta
Sezon 2006-07 Galatasaray-Fenerbahçe 33. hafta
Sezon 2007-08 Galatasaray-Fenerbahçe 32. hafta
tesadüf olamaz değil mi