• 23-07-2008, 11:01:07
    #1
    her sene olduğu gibi bu senede 5-6-7 bu haftalardan birinde fenerbahçe galatasaray, beşiktaş takımlarından ikisi arasında bir derbi olacak.Sonra uzun bir derbi molası verilecek ve diğer derbiler son 3-4 haftaya bırakılacak.

    inşallah yanılırım

    edit:başlık Fikstürü Şimdiden Açıklıyorum olacaktı yanlış yazmışım
  • 23-07-2008, 11:12:15
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ManuaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu bırakılacak, yapılacak filan derken neyi kast ediyorsunuz ?

    noter huzurunda kura ile belirlenmiyor mu bu fikstür ben mi yanlış biliyorum yoksa futbol federasyon başkanı akşam rüyaya yatıp sabah fikstür'ü mü yazıyor
    Bana göre de kurmaca bir fikstürle mücadele ediliyor. Dün antu'da bununla ilgili bir haber verildi.

    Fenerbahçe son üç hafta üst üste derbilerini oynar Ankaraya falan da kış ayazında gider..
  • 23-07-2008, 11:16:02
    #3
    ManuaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu bırakılacak, yapılacak filan derken neyi kast ediyorsunuz ?

    noter huzurunda kura ile belirlenmiyor mu bu fikstür ben mi yanlış biliyorum yoksa futbol federasyon başkanı akşam rüyaya yatıp sabah fikstür'ü mü yazıyor
    işte sorunda bu noter huzurunda çeklimiyor mu?

    ama inceleyin son 10-12 sezonu hep böyle oldu.
  • 23-07-2008, 11:21:24
    #5
    italyada hakemler kura ile çekiliyordu en son empoli takıma tam 3 haftaydı galiba arka arkaya collina gelmişti.baya bi haber oldu hak eden şampiyon oldun yeterli
  • 23-07-2008, 11:40:01
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Sezon 2004-05 Fenerbahçe-Galatasaray 33. hafta
    Sezon 2005-06 Fenerbahçe-Galatasaray 31. hafta
    Sezon 2006-07 Galatasaray-Fenerbahçe 33. hafta
    Sezon 2007-08 Galatasaray-Fenerbahçe 32. hafta


    tesadüf olamaz değil mi
  • 23-07-2008, 11:44:53
    #7
    ASiCi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sezon 2004-05 Fenerbahçe-Galatasaray 33. hafta
    Sezon 2005-06 Fenerbahçe-Galatasaray 31. hafta
    Sezon 2006-07 Galatasaray-Fenerbahçe 33. hafta
    Sezon 2007-08 Galatasaray-Fenerbahçe 32. hafta
    tesadüf olamaz değil mi
    fark edermi her iki takım için
  • 23-07-2008, 11:47:20
    #8
    İLK HAFTA MAÇLARI

    Sivasspor-Kayserispor

    Hacettepe-Bursaspor

    İstanbul Büyükşehir Belediyespor-Eskişehirspor

    Gençlerbirliği-Kocaelispor

    Gaziantepspor-Fenerbahçe

    Trabzonspor-Ankaraspor

    Konyaspor-Ankaragücü

    Antalyaspor-Beşiktaş

    Galatasaray-Denizlispor

    İşte ilk hafta maçları haberi - 23 Temmuz 2008 Çarşamba 11:16
  • 23-07-2008, 12:01:55
    #9
    Beklendiği gibi bir fikstür.
    10. Hafta : Fb - Gs
    13. Hafta : Fb - Bjk
    17. Hafta : Fb - Ts

    Biraz insafli davranmışlar aralarında boşluk var..