her sene olduğu gibi bu senede 5-6-7 bu haftalardan birinde fenerbahçe galatasaray, beşiktaş takımlarından ikisi arasında bir derbi olacak.Sonra uzun bir derbi molası verilecek ve diğer derbiler son 3-4 haftaya bırakılacak.

inşallah yanılırım

edit:başlık Fikstürü Şimdiden Açıklıyorum olacaktı yanlış yazmışım