bu bırakılacak, yapılacak filan derken neyi kast ediyorsunuz ?
noter huzurunda kura ile belirlenmiyor mu bu fikstür ben mi yanlış biliyorum yoksa futbol federasyon başkanı akşam rüyaya yatıp sabah fikstür'ü mü yazıyor
Bana göre de kurmaca bir fikstürle mücadele ediliyor. Dün antu'da bununla ilgili bir haber verildi.
Fenerbahçe son üç hafta üst üste derbilerini oynar

Ankaraya falan da kış ayazında gider..