• 18-06-2008, 02:41:57
    #28
    Üyeliği durduruldu
    ruby adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    50 eder hatta : ) 10milyon avro veren olsa yarın verirler.
    hocam abarttın sende 50
  • 18-06-2008, 03:02:43
    #29
    Az bile benim aslanıma inşallah satmayızda bu sene parlar şampiyonlar liginde
  • 18-06-2008, 11:16:40
    #30
    kawi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam abarttın sende 50
    ESPRİ ! yapmış o arkadaş orda.Dalga geçmeye çalışmış.
  • 18-06-2008, 13:12:31
    #31
    Üyeliği durduruldu
    MeSsO_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ESPRİ ! yapmış o arkadaş orda.Dalga geçmeye çalışmış.
    dalga geçilen kendisi oldu
  • 18-06-2008, 13:21:41
    #32
    Arda'yı bırakmazlar.Bırakamazlar.
  • 18-06-2008, 22:31:30
    #33
    tinet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    futbolda satılmaz diye birşey yoktur. satılır alınır. dünya futbol piyasasında neler olmuş neler oluyor. bunları takip etmek lazım.
    Endüstriyel futbol'a karşıyız. Alım satım yapacak başkanlar gidip çiftlik açsınlar.. Öküz , inek alıp satsınlar. Futbolu bulandırmasınlar

    işin geyigi bir yanada. Arda gitmeyi düşünmediğini, Aslantepe ASY'de maç oynamadan takımdan ayrılmayacağını açıklamış. Gitmez benim arda'm. Aslan o ASLAN!
  • 18-06-2008, 22:35:47
    #34
    Gidecekse Chelsea'ya felan gitsin.
    Newcastle de kaybolur gider.
  • 18-06-2008, 22:39:43
    #35
    Alıntı
    MAÇ BAŞINA 5 BİN YTL ALIYOR
    Bu arada, Arda Turan ile Galatasaray sezon başında 4.5 yıllık bir anlaşma yapmıştı. Bu sözleşmeye göre senelik 350 bin YTL garanti para alan Arda'nın cebine oynadığı her maç için de 5 bin YTL giriyor.
    40 maçta oynasa 200 bin ytl eder, yıllık 550 bin ytl mi ödüyor Arda'ya Galatasaray?
    Yüz kızartan bir rakam bunu 4-5'e katlamaları lazım bu sezon.
  • 18-06-2008, 22:56:33
    #36
    Ekstra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    40 maçta oynasa 200 bin ytl eder, yıllık 550 bin ytl mi ödüyor Arda'ya Galatasaray?
    Yüz kızartan bir rakam bunu 4-5'e katlamaları lazım bu sezon.
    O paranın kolay kazanıldığını sanıyorsun sanırım ? Böyle böyle şımartıyor topçular, sonları sönüp kaybolan yıldızlar gibi oluyor.