Ekstra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
40 maçta oynasa 200 bin ytl eder, yıllık 550 bin ytl mi ödüyor Arda'ya Galatasaray?
Yüz kızartan bir rakam bunu 4-5'e katlamaları lazım bu sezon.
O paranın kolay kazanıldığını sanıyorsun sanırım ? Böyle böyle şımartıyor topçular, sonları sönüp kaybolan yıldızlar gibi oluyor.