Show TV maç öncesi 1 haftadır bas bas, bağırdı reklam yaptı UEFA kupası maçını canlı yayınlacağı için bu gece. Ama "Var mısın Yok musun" adlı yarışmayı yayınladı. Madem yayınlamıycaksın niye yayın haklarını aldın. İşkoçyadan misafirim vardı ve çok koyu Rangers fanatiği. Maçı izlemek üzere davet ettim fakat Show TV sayesinde rezil oldum. Umarım bundan sonra UEFA değil 3. Lig maçı bile veremezler!
Ben resmi sitelerinden protesto için yazı yazdım, bnm gibi düşünüp mesaj yollamak isteyenler için SHOW TV PROTESTO.
Show TV'yi Protesto Edelim
49
●2.976
- 14-05-2008, 23:05:55Üyeliği durdurulduKonunun devletle alakası ne ?MeyT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-05-2008, 23:07:38MisafirElini yüzünü yıka uyanamamışsın sanırımMeyT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-05-2008, 23:09:04Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.ben yazdım eleştri bölümüne mesajımı
yaptıkları yakışmadı.
madem canlı yayınlamıcaksınız neden alıyorsunuz kardeşim yayın hakkını.
kupa maçı izlemek için kanalı açıyoruz birileri kutu açıyor bu ne terbiyesizliktir. - 14-05-2008, 23:11:33ben su an seyrediyorum, fatih tekke oynuyor dakika 68 mac 0-0 ama tekke bana gore resmen dokuluyor her an alinabilir disari.
Bir gol atabilse kahraman olacak ama cok silik bir futbol oynuyor.