• 14-05-2008, 23:02:03
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Show TV maç öncesi 1 haftadır bas bas, bağırdı reklam yaptı UEFA kupası maçını canlı yayınlacağı için bu gece. Ama "Var mısın Yok musun" adlı yarışmayı yayınladı. Madem yayınlamıycaksın niye yayın haklarını aldın. İşkoçyadan misafirim vardı ve çok koyu Rangers fanatiği. Maçı izlemek üzere davet ettim fakat Show TV sayesinde rezil oldum. Umarım bundan sonra UEFA değil 3. Lig maçı bile veremezler!

    Ben resmi sitelerinden protesto için yazı yazdım, bnm gibi düşünüp mesaj yollamak isteyenler için SHOW TV PROTESTO.
  • 14-05-2008, 23:04:40
    #2
    Kim takacak ki bizleri..
  • 14-05-2008, 23:05:55
    #3
    Üyeliği durduruldu
    MeyT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Devlet'e güven olmaz.Boşuna Uğraşma !
    Konunun devletle alakası ne ?
  • 14-05-2008, 23:07:38
    #4
    Misafir
    MeyT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Devlet'e güven olmaz.Boşuna Uğraşma !
    Elini yüzünü yıka uyanamamışsın sanırım
  • 14-05-2008, 23:08:54
    #5
    nerde bu millet nerde bu devlet demek istemiş
  • 14-05-2008, 23:09:04
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ben yazdım eleştri bölümüne mesajımı
    yaptıkları yakışmadı.
    madem canlı yayınlamıcaksınız neden alıyorsunuz kardeşim yayın hakkını.
    kupa maçı izlemek için kanalı açıyoruz birileri kutu açıyor bu ne terbiyesizliktir.
  • 14-05-2008, 23:10:06
    #7
    Üyeliği durduruldu
    maçı 23:30 da verecek galiba...
  • 14-05-2008, 23:11:10
    #8
    Misafir
    alp3r3r adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    maçı 23:30 da verecek galiba...
    yeniden mi oynayacaklar
  • 14-05-2008, 23:11:33
    #9
    ben su an seyrediyorum, fatih tekke oynuyor dakika 68 mac 0-0 ama tekke bana gore resmen dokuluyor her an alinabilir disari.
    Bir gol atabilse kahraman olacak ama cok silik bir futbol oynuyor.