Show TV'yi Protesto Edelim
49
●2.976
- 14-05-2008, 23:25:49Eposta Aktivasyonu Gerekmektekocaman bi 0 aldızeynelkoc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-05-2008, 23:33:48kurtlar vadisine de 21 15 başlıyacak diyor show tv ama 21 45 de zor başlıyor
- 14-05-2008, 23:36:39merak edenler icin soyleyim mac 2-0 bitti, tekke yazamadi ama son golun pasini verdi.
- 14-05-2008, 23:36:49aç gözlü malların 0 alması beni acayip zevke getiriyo : Dmustafapeksoy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle