Show TV maç öncesi 1 haftadır bas bas, bağırdı reklam yaptı UEFA kupası maçını canlı yayınlacağı için bu gece. Ama "Var mısın Yok musun" adlı yarışmayı yayınladı. Madem yayınlamıycaksın niye yayın haklarını aldın. İşkoçyadan misafirim vardı ve çok koyu Rangers fanatiği. Maçı izlemek üzere davet ettim fakat Show TV sayesinde rezil oldum. Umarım bundan sonra UEFA değil 3. Lig maçı bile veremezler!
Ben resmi sitelerinden protesto için yazı yazdım, bnm gibi düşünüp mesaj yollamak isteyenler için
SHOW TV PROTESTO.