Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
ben yazdım eleştri bölümüne mesajımı
yaptıkları yakışmadı.
madem canlı yayınlamıcaksınız neden alıyorsunuz kardeşim yayın hakkını.
kupa maçı izlemek için kanalı açıyoruz birileri kutu açıyor bu ne terbiyesizliktir.