ben yazdım eleştri bölümüne mesajımı
yaptıkları yakışmadı.
madem canlı yayınlamıcaksınız neden alıyorsunuz kardeşim yayın hakkını.
kupa maçı izlemek için kanalı açıyoruz birileri kutu açıyor bu ne terbiyesizliktir.