• 06-05-2008, 14:18:57
    #10
    yakışır cimbomuma
  • 06-05-2008, 15:12:06
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Damarımı Kessen Kırmızı Akıyor Şimdi Az Daha Değiştiririz REngi
  • 06-05-2008, 15:59:49
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    güzel olur
  • 06-05-2008, 16:11:26
    #13
    değişiklik olur. güzel de olur
  • 06-05-2008, 16:25:32
    #14
    En güzel forması bence şurdaki
  • 06-05-2008, 16:38:01
    #15
    portakalı soydum başucuma koydum bence güzel bir şey çıkmayacak ortaya. ama son zamanlarda bunu gördük baya. Milli takıma turkuaz fenere altın gs ye portakal
  • 07-05-2008, 10:34:00
    #16
    Kalyoncu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    En güzel forması bence şurdaki
    Haklısın, marshall reklamlı formalarımız çok güzeldi.
  • 10-05-2008, 13:25:48
    #17
    Arkadaşlar işte bugün çıkan yeni forma.
    Ancak turuncu olan değil bu.



    Edit: bir resim daha

  • 10-05-2008, 13:40:03
    #18
    Misafir
    Zamanında acayip fanatik Galatasaraylıydım.

    Şu anda meşaleler, havaiifişekler , nevale , bayrak , atkı , müzik, araba hazır şampiyonluk turunu bekliyorum. Zamanında tüm futbol ve basket maçlarına gidiyordum.

    Fakat açıkca söylüyorum. Bizim yönetimin kafası; ne ticarete, ne forma üretmeye, ikisinede çalışmıyor. Ne köy olur ne kasaba. Bu konuda tek beğendiğim takım Fenerbahçe. Aziz Başkan yapıyor ya. Daha hayatımda Galatasaray Store'den orjinal forma alamadım. Bir formayıda düzgün yapın ya. En son gittiğimde Hakan Şükür'ün 90'lı yıllarda giydiği formaya benzer bir forma çıkarmıştı kız. Prekazi , Smoviç , Uğur , Tanju Çolak zamanındaki forma. Öhh dedim.

    Kalyoncu'ya katılıyorum. En güzel forma Sarı Kırmızı Beyaz forma. Gerisi yalan.