• 06-05-2008, 13:49:01
    #1
    Şampiyonluk için gün sayan Galatasaray gelecek sezon için taraftarının ilgisini çekecek yenilikleri hedefliyor. Sarı-Kırmızılı yönetim forma satışlarını artırmak için, forma sponsoru Adidas firması ile birlikte ilginç bir yeniliğe imza atacak.
    Yapılan hazırlığa göre Galatasaray gelecek sezon Hollanda Milli Takımı'nın giydiği portakal imajına uygun turuncu renkli forma ile maçlara çıkacak.
    Adidas firması ile yapılan görüşmeler sonucu sarı ve kırmızı renklerinin karışımında turuncu rengin oluştuğu düşüncesiyle Galatasaray forma renginde değişikliğe gidecek. Turuncu ağırlıklı formada üç kırmızı şerit fevkalede uyumlu bir şekilde tasarlanmış durumda. Portakal imajlı Galatasaray forması son halini aldı ve başkan Adnan Polat ile yöneticilerin beğenisine sunuldu. Yönetimden onay alan yeni forma için hazırlıklar start aldı ve Temmuz ayından itibaren Galatasaray Store'larda satışa sunulacak.
    Sporx'ten bir not;
    Hollanda Milli Takımı'nın klasik turuncu forması şu şekilde,






    kaynak : sporx.com
  • 06-05-2008, 13:50:29
    #2
    sarıyla kırmızının karışımı=)
  • 06-05-2008, 13:50:53
    #3
    iyi yeni forma alacaktım..Temmuzu bekleriz artık.
  • 06-05-2008, 13:51:15
    #4
    Hoş renk, bekliyoruz teşekkürler
  • 06-05-2008, 13:56:03
    #5
    bir ara benim aklıma gelmişti sarı-kırmızı karışımı olan formamız olsa diye çalmışlar
  • 06-05-2008, 13:58:16
    #6
    Üyeliği durduruldu
    umarım güzel bişi olur.
  • 06-05-2008, 14:01:46
    #7
    Temmuzdan önce: Damarımı kessen sarı-kırmızı akar.
    Temmuzdan sonra: Damarımı kessen turuncu akar.

    Şaka bi yana eğer hollanda milli takım tonlarında olursa çok hoş olur
  • 06-05-2008, 14:04:36
    #8
    Üyeliği durduruldu
    MicroChip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Temmuzdan önce: Damarımı kessen sarı-kırmızı akar.
    Temmuzdan sonra: Damarımı kessen turuncu akar.

    Şaka bi yana eğer hollanda milli takım tonlarında olursa çok hoş olur
    damarımı kessen sarı-kırmızı akıyo gerekirse turuncuda akıtırız

    bence güzel olmıyacak bi çıksın bakalım öle karar vereyim
  • 06-05-2008, 14:17:48
    #9
    ne olursa olsun sarı-lacivert olmasında elime geçen parayla forma alıyorum zaten