Zamanında acayip fanatik Galatasaraylıydım.

Şu anda meşaleler, havaiifişekler , nevale , bayrak , atkı , müzik, araba hazır şampiyonluk turunu bekliyorum. Zamanında tüm futbol ve basket maçlarına gidiyordum.

Fakat açıkca söylüyorum. Bizim yönetimin kafası; ne ticarete, ne forma üretmeye, ikisinede çalışmıyor. Ne köy olur ne kasaba. Bu konuda tek beğendiğim takım Fenerbahçe. Aziz Başkan yapıyor ya. Daha hayatımda Galatasaray Store'den orjinal forma alamadım. Bir formayıda düzgün yapın ya. En son gittiğimde Hakan Şükür'ün 90'lı yıllarda giydiği formaya benzer bir forma çıkarmıştı kız. Prekazi , Smoviç , Uğur , Tanju Çolak zamanındaki forma. Öhh dedim.

Kalyoncu'ya katılıyorum. En güzel forma Sarı Kırmızı Beyaz forma. Gerisi yalan.